czwartek, 21 listopada 2013

miseczka na bizuterię...

Hmm... nazwy chyba żadnej przypisanej to nie ma... ja w każdym bądź razie nie znalazłam;) przez moje dziecko nazwana ceramiczną pineską a prze zemnie po prostu miseczką na biżuterię:)

U mnie na szafce nocnej od kilku lat jest stałym nieodłącznym elementem... oprócz biżuterii często odkładam do niej słuchawki, gumki (do włosów bez nieczystych myśli proszę :D), spinki i różne drobiazgi:) 

Poniższa powstała z myślą o Was... może komuś potrzeba?





8 komentarzy:

  1. Parabéns pelo lindo trabalho. Adorei todos, a girafa, as casinhas de passarinhos, enfim, todos. Um grande abraço desde aqui do Brasil.
    Jeanne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna. U mnie wszystko wala się na fotelu obok łóżka :) Świetny pomysł taka miseczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fotel to własność kota... nie śmiałabym mu zajmować:)

      Usuń
  3. Mowila ci juz ze sie nie znam...ale to wszystko zaczyna mi sie coraz bardzie podobac!!!!ZDOLNIACHA!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...